Een totaalconcept gaat verder dan alleen het visueel vertalen van de merkwaarden. Het geeft tekst aan thema, beeld aan boodschap en power aan promotie. Verbindt alles met elkaar: visie, verhaal, vorm en identiteit. Brengt ondernemers, bewoners, gemeente en belanghebbenden bij elkaar en verbindt strategie aan activatie.
Geen gat meer tussen strategie en activatie
Geen gat meer tussen strategie en activatie
Van co-creatie naar campagne
Visie is nog geen vorm. DNA is nog geen identiteit. Commitment geen communicatie en losse ingrediënten maken nog geen smakelijk gerecht. Dus co-creatie levert nog geen campagne op. Wel prima uitgangspunten en inspiratie om een vliegende start te maken… met het creëren van een overkoepelend creatief totaalconcept.
Alles komt samen in het creatieve totaalconcept. Dit stimuleert betrokkenen om in actie te komen en gezamenlijk ambities waar te maken. Om met elkaar het centrum als uniek merk te positioneren en de identiteit te laden. Met een eigen, herkenbaar verhaal, krachtig thema en onderscheidende beeldtaal.
Met hernieuwde energie en gewapend met opvallende promotie-uitingen in kleurrijke beeldtaal. Met impactvol campagnemateriaal dat inspireert en activeert. Laagdrempelig en lenig toepasbaar voor de winkel, horecagelegenheid, salesactie of welke (culturele) activiteit dan ook.