Rob Zwaan
Rob Zwaan
Ik heb het lang voor me uitgeschoven maar nu moet ik er toch echt aan geloven: een stukje over mezelf. Met een heuse why, how, what en foto’s die vertellen wat ik niet kan omschrijven.
Een totaalconcept ontwikkelen start met goed luisteren. Met verbinden aan de opdracht en verbinden met de opdrachtgever. Met observeren en super alert zijn. Elk detail kan zomaar de vonk zijn voor een belangrijke creatieve vondst. ‘Dig deeper, climb higher, deliver more’, is mijn drive. Vastbijten in uitdagende communicatie puzzeltjes en niet loslaten tot het eureka-moment. Zo krijgen inspirerende gedachtes samenhang en worden losse ideeën een krachtig geheel. Lees hoe ik spons, pel & pingpong om tot het creatieve totaalconcept te komen.
Wat ik doe heeft alles te maken met wat ik leuk vind. En natuurlijk wat ik kan (zie ook Why’). Vanuit mijn vakgebied levert dat door de jaren nogal wat op: corporate identities, retail merkcampagnes, branding sessies, naamsontwikkeling, strategische methodieken, totaalconcepten voor bedrijven/organisaties en natuurlijk impactvolle creatie voor centrumactivatie. Allemaal onder de paraplu van ’strategische creatie’. Vanuit goed denkwerk en heldere doelen de creatieve vertaalslag maken naar verbindende, kloppende totaalconcepten. Opvallend, lenig inzetbaar en altijd praktisch uitvoerbaar.
Rob behoort tot de top als het gaat over het realiseren van krachtige en effectieve creatieve totaalconcepten voor centrumgebieden. Creatieve concepten gebaseerd op draagvlak vanuit relevante stakeholders, waarbij Rob strategisch, visueel en tekstueel steeds weer weet uit te blinken. Daarnaast is het altijd een feestje om met Rob samen te werken. Ik gun dit ieder centrumgebied!